Saturday, 1 September 2012

kNaPa La KaW !!!








Hye2 , Assalamualaikum . . .


hm , da lama yul(nme singktn aq skrang nie) xupdate blog nie kan ?? , . dalam tempoh beberapa hari nie yul da banyak belajar pasal cinta , yup cinta ! , . er , agak kebudak-budakan right ?? , . . hahaa , . tapi yul xkesah pun pasal tu semua . . , hm , . dalam minggu nie yul terFALLING in LOVE pula kat sorang mamat nie , . hm , . tapiii , yul dengan dy xkan mungkin dapat bersatu sebab yul dengan dy , . terlalu jauh beza . . macam burung enggang dgn burung pipit tu , . kenapa mesti dengan kaw ? kenapa bukan dengan orng len ? . hm . .yul xpenah lagi jumpa mamat yang betol2 sayang kan yul smpai macam tu , . .  hm , . , dah takde jodoh nak wat macam mane kan . . terima je la , . banyak lagi lelaki kat luar sana tu yang bole yul suka kan , bukan dy sorang jer , . sapa dia ?? , hm , biar la yul sorang jer tau , . . hm , . yul rasa tu jer kod yang dapat yul cerita kan , . hee . . yang lebih2 tu secret tau . . hee . . :) . .
papai my cutest lovely blog . . .

No comments: